ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

طراحی عکس و تغییر عکس در فتوشاپ

طراحی عکس و تغییر عکس در فتوشاپ

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

تغییر سایز عکس در فتوشاپ - بی مشکل


تغییر اندازه عکس یکی از پر کاربردترین مهارت ها در فتوشاپ است. این کار بسیار راحت است، حتی کسانی که هیچ چیزی از فتوشاپ نمی دانند می توانند از این قابلیت برای تغییر سایز عکس استفاده کنند.
.

آموزش قدم به قدم تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ - انزل وب


روش آماده سازی عکس برای طراحی پوستر در فتوشاپ. در پوستر نمونه ما قصد داریم از تصویر یک گل استفاده کنیم. شما می توانید تصویر گل استفاده شده در نمونه را دانلود کنید و سپس آن را در فتوشاپ باز کنید.
.

آموزش 3 روش برش عکس و انتخاب قسمتی از تصویر در فتوشاپ - انزل وب


برش عکس یکی از پایه ترین و همینطور مهم ترین مهارت های ویرایش عکس است. وجود چیزی در حاشیه عکس و یا کج بودن افق می تواند یک تصویر عالی را خراب کند. برای برش عکس و یا قسمتی از آن می توان از برنامه پرطرفدار و قدرتمند ویرایش عکس ...
.

ساخت لوگو با فتوشاپ


در این بخش از آموزش فتوشاپ، طریقه ی طراحی و ساخت لوگو را با استفاده از برنامه ی Photoshop CS5 فرا خواهیم گرفت. در زیر افکت نهایی را مشاهده می کنیم.
.

آموزش تغییر بک گراند عکس در فتوشاپ


توضیحات "آموزش تغییر بک گراند عکس در فتوشاپ" : در این ویدیو آموزشی کوتاه به شما نحوه تغییر پس زمینه عکس در نرم افزار PhotoShope آموزش داده می شود.
.

آموزش فتوشاپ: ساخت آلبوم عکس و کلاژ مدرن (+35 طرح) - یوکسیم


مهران موسوی هستم با آموزش فتوشاپ و اینبار ساخت آلبوم عکس و کلاژ مدرن در بیش از 35 طرح. در این دوره شما یاد می گیرید که چطور با فتوشاپ از تصاویر خود و عزیزانتان گالری عکس یا همان کلاژ (Collage) حرفه ای و مدرن طراحی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد