ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

تبدیل موبایل به وبکم

تبدیل موبایل به وبکم

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش تبدیل گوشی به وب کم


آموزش تبدیل گوشی به وبکم . زمانی که بخواهید با فرد دیگری به صورت تصویری صحبت کنید باید تصویر خود را از طریق وبکم برای او ارسال کنید. وبکم یک دوربین کوچک است که در بیشتر لپ تاپ ها وجود دارد.
.

آموزش تبدیل گوشی به وبکم (اندروید و آیفون) | آموزش گام به گام ...


مطلب آموزش تبدیل گوشی به وبکم در پانزدهم خرداد 1399 به روز‌رسانی شد. در این مطلب تلاش کردیم تا تمام نکات لازم برای تبدیل موبایل به وبکم کامپیوتر را به صورت تصویری و گام به گام آموزش دهیم.
.

آموزش 8 روش تبدیل دوربین گوشی اندروید و آیفون به وبکم ...


تبدیل دوربین موبایل به وبکم کامپیوتر با برنامه DroidCam. ابتدا باید برنامه وب کم بی سیم DroidCam را برای اندروید بارگیری و نصب کنید. می توانید آن را در فروشگاه Play اینجا پیدا کنید.
.

موبایلتان را به وب کم تبدیل کنید + لینک دانلود و آموزش


با گسترش و همکاری بین نرم افزار هایی که بر پایه ی سیستم عامل های مختلف اجرا میشوند، این خبر که بتوانیم موبایلمان را تنها با نصب یک نرم افزار به وب کم تبدیل کنیم بسیار جالب به نظر میرسد.
.

آموزش تبدیل گوشی به وب کم در کامپیوتر - برنامه تبدیل به وبکم ...


روش سوم : تبدیل گوشی به وب کم کامپیوتر با برنامه IP Webcam. برنامه IP Webcam گزینه بسیار خوب به عنوان نرم افزار تبدیل دوربین موبایل به وبکم کامپیوتر است. دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی :
.

آموزش تبدیل گوشی به وب‌کم (Webcam)


آموزش تبدیل تبدیل گوشی به Webcam وبکم اگر شما Webcam ندارید و می خواهید یک تماس تصویری ایجاد کنید، به راحتی می توانید از گوشی های اندرویدی و هوشمند خود به عنوان یک دوربین برای این کار ها استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد