ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی سایت آیین تست

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب سایت آیین تست می تواند به شما کمک کند به صورت 100% تضمینی در آزمون آیین نامه شهری خود در هر کجا که هستید خیلی راحت و آسان قبول شوید، کافیست این صفحه را کامل مطالعه کنید و سپس تصمیم بگیرید.

آزمون آیین نامه چیست؟

آزمون آیین نامه اصلی یک آزمونی می باشد که متقضایان گواهینامه رانندگی و راهنمایی برای دریافت گواهینامه خود نیاز دارند تا درآن قبول شوند و این آزمون شامل سوالات مختلف در دسته بندی های خاص می باشد که این سوالات از خود کتاب آیین نامه اصلی طرح می شوند.

تعداد سوال و زمان آزمون آیین نامه چقدر است؟

آزمون آیین نامه دارای 30 سوال می باشد که تمام سوالات آن تستی است و از خود کتاب مرجع طرح می شوند که شما 20 دقیقه زمان دارید تا به این سوالات در سر جلسه پاسخ دهید و توجه داشته باشید که این آزمون دارای نمره منفی می باشد پس باید مراقب باشید که بیش از حد سوال غلط تیک نزنید زیرا می تواند یک گزینه درست شما را هم از بین ببرد. برای دانلود کافیست به این آدرس مراجعه کنید: https://aeentest.ir/sample-regulations-questions/

آموزش رانندگی

تمام افراد بعد از گذشت سنی، مجبور به اقدام برای دریافت گواهینامه می شوند. زیرا برای امرار و معاش خود، نیاز به جا به جایی و استفاده از وسایل نقلیه دارند. برای دریافت گواهینامه پایه سوم، دو امتحان از شما گرفته می شود، امتحان اول یک آزمون کتبی است که سوال هایی درباره ی قوانین راهنمایی و رانندگی از شما پرسیده می شود و امتحان دوم، یک امتحان عملی یا شهری است که تخصص شما در رانندگی سنجیده می شود و به آموزش رانندگی مربوط است. شما برای قبولی در آزمون اول، بایستی کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی را مطالعه بفرمایید. پیشنهاد ما به شما این است که در کنار کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی، از نمونه سوالات آیین نامه استفاده کنید. اگر به نمونه سوالات آیین نامه نیازمند بودید می توانید از نمونه سوالات آیین نامه سایت آیین تست استفاده کنید. همچنین برای قبولی در آزمون دوم یعنی آزمون رانندگی شهری، باید تمرین بسیار زیادی کنید و همچنین اطلاعات زیادی درباره آموزش رانندگی کسب کنید. در این مقاله می خواهیم تمام اطلاعات مورد نیازتان درباره ی آموزش رانندگی را در اختیارتان قرار دهیم تا آموزش رانندگی را به طور صحیح پشت سر بگذارید و در آزمون عملی یا شهری سربلند شوید. با سایت آیین تست همراه باشید.

آموزش رانندگی از صفر

شما اولین قدمی که در زمینه ی آموزش رانندگی باید بردارید، شناختن تمام عوامل موجود در خودرو یا همان کلیات خودرو است. منظور از این جمله این است که وقتی وارد خودرو می شوید باید آشنایی کامل با عواملی مانند فرمان، پدال، صندلی، ترمز دستی، آینه و دنده داشته باشید و بدانید هر کدام از آن ها چه کارایی و چه وظیفه ای دارند. در زمینه آموزش رانندگی، یکی از مهم ترین دلایل موفق نشدن شما، عجله کردن است. برای آموزش رانندگی به هیچ عنوان عجله نکنید و مهم ترین چیز این است در اولین قدم، آموزش رانندگی از صفر یا همان آموزش رانندگی از پایه را شروع کنید؛ پس برای شناخت بیشتر این 6 نوع قطعه ی نام برده شده با ما همراه باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 01:53 https://hamtamovie.asia

عالی بود ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد