ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

آموزش فتوشاپ (Photoshop)

آموزش فتوشاپ (Photoshop)

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش فتوشاپ 2020 : صفر تا صد Photoshop را رایگان بیاموزید ...


عملکرد : لایه (layer) می‌تواند برای عکس، متن، حرکات قلم یا براش، رنگ‌های پس‌زمینه، الگوها و فیلترها استفاده شود. من لایه‌ها را مانند ورقه‌های شیشه‌ای در نظر می‌گیرم که بر روی یکدیگر انباشته شده‌ و از آن‌ها برای تولید نتیجه نهایی کار خود استفاده می‌کنید.
.

آموزش فتوشاپ - آموزش رایگان فتوشاپ - فیلم رایگان فتوشاپ


آموزش پنل Layer، معرفی لایه ها، معرفی لایه ماسک، ابزارهای انتخاب ، تنظیم دقیق ناحیه انتخاب باRefine Edge. انتخاب Focus Area، دستور Color Range، پاک کردن لبه های عکس، روش انتخاب ناحیه ها، تغییر اندازه ناحیه انتخاب. ابزار Quick Selection، ابزار Magic Wand، ابزار Magnetic Lasso، ابزار Polygonal Lasso.
.

فتوشاپ (Photoshop) از مبتدی تا پیشرفته - فرادرس


Photoshop یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است که برای کار با تصاویر دیجیتال و ویرایش آن ها استفاده می شود، در این آموزش سعی داریم به صورت کامل و گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را بررسی نماییم. یادگیری را شروع کنید ... ۲.
.

آموزش فتوشاپ (Photoshop) - مقدماتی - فرادرس


Photoshop یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است که برای کار با تصاویر دیجیتال و ویرایش آن ها استفاده می شود، در این آموزش سعی داریم به صورت کامل و گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را بررسی نماییم. توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است.
.

آموزش فتوشاپ | فیلم مقدماتی تا پیشرفته | دانلود کاملا ...


15/3/1398 23/1/1399. جلسه اول - آموزش فتوشاپ - مقدمه. جلسه دوم - آشنایی با محیط فتوشاپ و چیدمان فضای کار. جلسه سوم - ایجاد کردن یک سند جدید در فتوشاپ. جلسه چهارم -روش های باز کردن فایل در فتوشاپ. جلسه پنجم - مقدمات کار با لایه ها در photoshop. جلسه ششم - ابزار move tool.
.

آموزش فتوشاپ - آموزش کامپیوتر


آموزش فتوشاپ نسخه cs5 در این بخش با 10 درس بصورت مقدماتی تقدیم می شود. لازم به ذکر است که آموزش آخرین نسخه فتوشاپ نیز در حال تدوین است و به زودی در سایت منتشر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد