ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

نماهنگ امیر قلب من به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام

نماهنگ امیر قلب من به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

نماهنگ امیر قلب من به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام


نماهنگ امیر قلب من به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام 13,639 تلویزیون اینترنتی رضوی tv حرم مطهر امام رضا 3.2 هزار دنبال‌ کننده
.

نماهنگ امیر قلب من به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام ...


نماهنگ امیر قلب من به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام در حال بارگذاری... دانلود ویدیو فیلم با کیفیت 1080P از سایت اشتراک ویدیو آپارات
.

نماهنگ صبح شهادت علی علیه السلام - طیبی (+ متن) | ضیاءالصالحین


کلیپ تصویری شب قدر - نماهنگ صبح شهادت علی علیه السلام - رضا طیبی (+ متن) ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان، امیر مومنان، حضرت علی علیه السلام، نماهنگ صبح شهادت علی علیه السلام با صدای رضا طیبی و با شعری از ...
.

دانلود نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع) رمضان 98 - حاج ...


ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی علیه السلام و شب‌های قدر، مجموعه نوحه و مداحی حاج محمود کریمی در چند شب اخیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید این مجموعه گران ...
.

ویژه نامه شهادت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام و ...


شهادت امام على (علیه السلام) من داخل شدم دیدم امیرمؤمنان علیه‏السلام دستمال زردى به سر بسته که زردى چهره‏اش بر زردى دستمال غلبه داشت و از شدت درد و کثرت سم پاهاى خود را یکى پس از دیگرى بلند مى‏کرد و زمین مى‏نهاد.
.

فیش‌های شهادت امیرالمؤمنین(علیه السلام)


ماجرای ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) در فاصله‌ی این دو روز یا دو شب- از سحر نوزدهم که امیر المؤمنین به دست آن ملعون ضربت خوردند تا شب بیست و یکم- چند تا حادثه‌ی درس‌آموز اتفاق افتاد:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد