ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

آمریکا خطاب به قایق های تندرو سپاه - از 100 متری جلوتر بیایید میزنیم!

آمریکا خطاب به قایق های تندرو سپاه - از 100 متری جلوتر بیایید میزنیم!

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

پیام قاطع سپاه پاسداران به تروریست‌های سنتکام در خلیج فارس ...


قایق های تندروی سپاه در نزدیکی شناور ESB-۳. اما همانطور که در ابتدای گزارش هم اشاره شد این بالگرد در مدت اخیر میزبان یک تمرین خاص و تحریک کننده در خلیج فارس بوده است. در اواخر ماه مارس، ماه گذشته میلادی این شناور میزبان بالگردهای تهاجمی AH-۶۴ آپاچی نیروی زمینی آمریکا بوده است.
.

جنگ «اف ۱۴» ایران با «اف ۲۲» آمریکا چگونه خواهد بود؟


دیپلماسی ایرانی:رپتور پرواز «اف 14» های ایرانی را شناسایی می کند و منتظر اجازه درگیری می ماند و بعد از آن احتمالا به سمت دشمن حرکت و موشک «ریتون ایم-120 دی» را شلیک می کند که گفته شده قابلیت زدن هدف در فاصله 96 مایل دریایی (حدودا 150 کیلومتر) را دارد. در چنین شرایطی همه چیز در همان ...
.

چگونه می‌توان ماه‌عسل سامانه‌های لیزری آمریکا در خلیج ...


اولین و یکی از بزرگترین دشمنان سامانه های لیزری، شرایط بد جوی است و در این حالت می تواند توان این پرتوی لیزری پرتاب شده را کاهش داده یا حتی به طور کامل از بین برد. حال تصور کنید در منطقه ای مثل خلیج فارس که پدیده هایی این ...
.

آمریکا: ایران فکر بستن تنگه هرمز را هم نکند – azadyeiran


شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی تهیه کرده‌اند که در صورت تصویب، دولت را موظف به بستن تنگه‌ی هرمز می‌کند. آمریکا در واکنشی شدید به تهران هشدار می‌دهد، فکر بستن تنگه هرمز را هم نکند.
.

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست


عکس: بزرگداشت سالگرد عملیات بیت المقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مراسم بزرگداشت عملیات غرور آفرین بیت المقدس با حضور خانواده معظم شهدا و یادگاران عرصه دفاع مقدس با سخنرانی سردار حاج سعیدقاسمی عصر روز پنجشنبه در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
.

BBCPersian.com - Google Groups


احمد شهید: وضعیت حقوق بشر در ایران بدتر شده است. گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق بشر ایران می‌گوید که رفتار مقام‌های دولت جدید ایران نسبت به دولت قبل متفاوت است، اما حسن روحانی هنوز موفق نشده برای بهبود وضعیت حقوق بشر گام‌های موثر بردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد