ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

آموزش ایجاد آتش در فتوشاپ از طریق ابزار براش

آموزش ایجاد آتش در فتوشاپ از طریق ابزار براش

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

دانلود 13 براش شعله ی آتش فتوشاپ (Fire Brush)


13 قلموی ی شعله ی آتش (Fire Brush) هنرمند دیجیتال نینو باتیتیس (Niño Batitis)، که به خاطر عکس های دستکاری شده ی سورئالش محبوب است، یکی از ابزارهای فتوشاپ فوق العاده اش را به اشتراک گذاشته است- یک مجموعه از ابزارهای فوق العاده! این ...
.

ایجاد افکت شعله های آتش بر روی تصاویر با اکشن Fire ...


ایجاد افکت شعله های آتش بر روی تصاویر. در این مطلب از سایت گرافیکی پی اس دی فا شاهد اکشن فوق العاده زیبای ایجاد افکت شعله های آتش بر روی تصاویر در نرم افزار فتوشاپ می باشید.
.

دانلود 10 براش فتوشاپ شعله آتش - Fire Photoshop Brushes ...


محصول مرتبط گلچینی از بهترین ها در جعبه ابزار حرفه ای فتوشاپ شماره دو محتویات این بسته ی به اجمال عبارتند از:نرم افزار فتوشاپ CS5، دوره مقدماتی آموزش فتوشاپ به زبان فارسی، دوره آموزشی لیندا آشنایی با پنج ابزار جدید طراحی ...
.

آموزش نصب براش در فوتوشاپ و دانلود براش‌های جدید


حالا که فهمیدید از کجا می‌توانید براش‌های تازه پیدا کنید، بیایید با هم نحوه نصب یک براش تازه در فوتوشاپ را مرور کنیم. پس از اینکه فایل براش مورد نظرتان را دانلود کردید به سراغ منوی Windows بروید.
.

آموزش استفاده از براش در فتوشاپ


در ادامه مطلب روش استفاده از براش در فتوشاپ را آموزش خواهیم داد. ابزار Brush tool را از جعبه ابزار انتخاب نمایید. حال از قسمت Options Bar ، روی آیکون Brush Preset Picker کلیک کنید تا منوی مورد نظر باز شود.
.

آموزش نصب و استفاده از براش‌ های دلخواه در فتوشاپ - آموزش ...


از نوار ابزار فتوشاپ، ابزار براش را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات مربوط به این ابزار در قسمت بالایی نرم‌افزار، مطابق تصویر زیر بر روی آیکون پالت براش‌ها کلیک کنید تا پالت در مقابل شما باز شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد