ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

آموزش درست کردن خمیر بازی

آموزش درست کردن خمیر بازی

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش ساخت خمیر بازی (فارسی)


آموزش خمیر بازی ساخت کاپ کیک سگهای نگهبان از کانال فکر برتر. 5:58. ویدیو بعدی درست کردن اسلایم آدامسی و درست کردن خمیر کلی از کانال panizz. 10:29.
.

آموزش ساخت خمیر بازی برای کوچولوها


نظرتان در مورد ساختن یک خمیر بازی سالم و ارزان برای بچه ها چیه؟ 2 فنجان آب و یک قاشق غذاخوری روغن را بگذارید روی حرارت تا به حد جوشیدن برسد و بعد از روی اجاق بردارید.
.

طرز تهیه خمیر بازی خانگی


من مطابق دستور خمیر رو درست کردم. خیلی قوام و فرم گیریش خوب بود. و دختر دو ساله م بسیار باهاش حال کرد. فقط آب خمیر زودتر از انتظارم خورد رفت و رنگ رو دیر ریختم. رنگ خمیر در ابدا یکدست نشد.
.

طرز تهیه خمیر بازی خانگی خوراکی به ۵ روش | ستاره


چگونه خمیر بازی درست کنیم؟ تهیه خمیر بازی خانگی، مانند تهیه ژل اسلایم در خانه، در منزل یک تجربه عالی برای سرگرم کردن کودکان است. آن‌ها ساعت‌ها با خمیر مشغول بازی می‌شوند و تخیلات خود را با خمیر می‌سازند.
.

طرز تهیه خمیر بازی خانگی برای بچه ها • دونفره


طرز تهیه یک خمیر بازی عالی رو قرار دادم که با مواد کاملا خوراکی درست میشه و خیلی آسونه و مهم تر اینکه سالمه و حتی اگر کودک از اون بخوره ضرری نداره. ارزون
.

با خمیر بازی چی درست کنیم ؟ شکل سازی با خمیر بازی


خمیر بازی یک وسیله سرگرمی محبوب کودکان در گروه سنی نوپا، پیش دبستانی و دبستانی هست. ... بازی ساختنی درست کردن خانه‌ لگویی با خمیر بازی ... در اینجا ما آموزش ساخت خمیر رنگی که بر پایه آرد ونمک ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد