ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

تزئین اسلایم

تزئین اسلایم

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

تزئین و سفت کردن اسلایم ها


تزئین و سفت کردن اسلایم ها
.

تزئین اسلایم شفاف به اسلایم کریستالی. عالی


تزئین اسلایم شفاف به اسلایم کریستالی. عالی ... اسلایم شفاف فیروزه ای مایل به سبز با اکلیل صورتی . عالی
.

تزئین کردن اسلایم شیشه ای کپی به شرط دنبال


اگه دنبالم کنید دنبال میشید و میتونید کپی کنید ولی من چک میکنم اگه دنبال شده بودم دنبالتون میکنم اگه انفالو کنید منم انفالو میکنم به کانالم سربزنید. لایک فراموووش نشهههه لطفااا
.

طرز تهیه اسلایم در خانه با روشی ساده - آرچ کالا


خمیر اسلایم از انواع وسایل بازی جدید برای کودکان است که در طرز تهیه اسلایم از مواد کم خطر و ساده استفاده می شود و شما می توانید این خمیر بازی را به راحتی و با صرف هزینه کمی در منزل تهیه کنید.
.

بهترین روش ساخت اسلایم با چسب ضدآب و محلول مایع لنز - مینویسم


گام ۵٫ ادامه دهید و اسلایم خاص خود را تزئین کنید. دکمه ها، زرق و برق و تزئینات دیگر را اضافه کنید. وقت آن رسیده است که خلاق شوید و اسلایم خود را زیبا کنید! و آماده ی بازی با اسلایم هستید!
.

طرز تهیه اسلایم در خانه با روشی ساده


طرز تهیه اسلایم خمیر بازی پرطرفدار و جالب برای کودکان دختر و پسر در منزل با دو روش ساده و بی نظیر را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد