ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

فتوشاپ اسلایم ساخت خودم

فتوشاپ اسلایم ساخت خودم

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

اسلایم فتوشاپ ساخت خودم - aparat.com


اسلایم فتوشاپ ساخت خودم
.

طرز تهیه ی 20 اسلایم مختلف::ساده و راحت


آموزش ساخت اسلایم شفاف به روش راحت بدون چسب شفاف و بوراکس دنبال کنی دنبال میشی از کانال دختی استار تک شو 2:45
.

آموزش اسلایم توسط خودم


اسلایم ساخت خودم _آموزش ... آموزش ساخت اسلایم با چسب چوب بدون بوراکس!『follow=follow』 ...
.

آموزش اسلایم بدون بوراکس دوبله توسط خودم


آموزش اسلایم بدون بوراکس دوبله توسط خودم 83,548 Taylor Swift and slime 130 دنبال‌ کننده
.

اموزش اسلایم توسط خودم. بدون چسب و بوراکس (توضیحات در حد مرگ)


توجه توجه اگه توی جایی نگه دارید که هوا نداشته باشه . به خدا میمونه . البته بعد 6 ماه کپک میزنه . اگر خشک شد اب بزنید . یا گرم . میخواید سفت شه آرد . نرم شه کرم (اب میشه ولی خب کرم بهتره). و هزینه زیادی نکردین که حالا میخواد ...
.

ساخت اسلایم ساده (***اموزش خیلی ساده ساخت خودم ***)


این اسلایم را خودم ساختم خیلی ساده است ... عزیزم قضیه این ساخت خودم چیه من دیدم تا حالا صدتا فیلم اسلایم اومده که همشم نوشته ساخت خودم هر بارم یک نفر میاد تو فیلم قضیه چیه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد