ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

طراحی فتوشاپ

طراحی فتوشاپ

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

فتوشاپ چیست ؟ مقاله معرفی کامل نرم افزار فتوشاپ


در اولین مقاله از وبسایت دریای طراحی به معرفی نرم افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) می خواهیم بپردازیم. قطعا شما که در حال مطالعه این مطلب هستید این سوال در ذهنتان وجود دارد که فتوشاپ چیست ؟
.

فتوشاپ (Photoshop) از مبتدی تا پیشرفته - فرادرس


آموزش فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات . مدرس: مهندس سید محمد حسینی کیا. هدف از این آموزش، انتقال دانش کاربردی و مرتبط با بازار کار در مورد طراحی با فتوشاپ است.
.

آموزش ساده و سریع طراحی سربرگ در فتوشاپ | چاپ آقا


2- طراحی Header و Footer سربرگ در فتوشاپ. پس از ایجاد سند جدید، همانطور که در تصویر زیر نمایش داده شده است بخشی از تصویر را توسط ابزار انتخاب Rectangular Marquee Tool در حالت انتخاب قرار می‌دهیم.
.

آموزش قدم به قدم تصویری طراحی و ساخت پوستر در فتوشاپ - انزل وب


فتوشاپ نرم افزار قدرتمندی است و در صورت آشنایی با محیط و ابزار های آن، می توانید هر چیزی را که نیاز دارید بسازید. پوستر ها یکی از مواردی هستند که گاهی نیاز به طراحی و استفاده از آن ها داریم.
.

آموزش فتوشاپ - آموزش رایگان فتوشاپ - فیلم رایگان فتوشاپ


در این آموزش ویدئویی، نحوه استفاده از نرم افزار فتوشاپ و به کار گیری آن را در پرزانته طراحی های معماری با فتوشاپ، برای معماران و هر کسی که علاقه مند به این زمینه باشد، ارائه شده است.
.

آموزش قدم به قدم 3 روش ساخت و طراحی لوگو در فتوشاپ - انزل وب


فتوشاپ برنامه قدرتمندی است و کار آن فقط به ویرایش عکس ختم نمی شود. شما می تواند با استفاده از این برنامه لوگو نیز بسازید. ممکن است در این زمینه این برنامه در حد Illustrator یا InDesign قوی نباشد اما به راحتی و سادگی امکان ساخت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد