ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

دوست دارم آبجی ترنم⁦♥️⁩

دوست دارم آبجی ترنم⁦♥️⁩

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

جمله های برای ابجی من


آبجی دوســــــــــــــــــــــت دارمــــــــــــــــــــــــــ آبجی جونم هر کجا که هستی سالم و سلامت باشی + نوشته شده در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۱ ساعت 17:31 توسط خواهر وبرادر |
.

دوست دارم آبجی جونم - appfile.ir


کلیه مسئولیت ویدیو های منتشر شده با منتشر کننده آن می باشد دیدوبین @ 2019
.

عکس نوشته خواهر دوستت دارم - تــــــــوپ تـــــــــاپ


یک آلبوم خواستنی از و پرطرفدار از توپ تاپ: عکس نوشته های طراحی شده با عنوان خواهر عزیزم دوستت دارم،جملات تصویری و تصاویر متن دار خواهر عزیزم مهربانم دوست دارم،اینبار با پس زمینه ای عکسهای عاشقانه که به صورت سه بعدی و با ...
.

دوست دارم آبجی مریم


من دوست دارم اما نمی تونم همچین قولی بدم... دختر(درحال گریه):... یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت؟؟ پسر(با خنده): دختری که من بعد از تو دوست خواهم داشت،تو رو مامان . صدا می زنه.....
.

۩ஜஜ۩۞۩ஜحرفای یه داداش به آبجی۩ஜஜ۩۞۩ஜ


منم دوست دارم آبجی.باورکن خیلی خوشحالم.به حرفای آقا محمدگوش بده باهاش مهربون باش...لحظه هایت شبنمی! هرچندوقت یکبار سر میزنم .
.

تولدت مبارک آبجی جونم


تولدت مبارک آبجی جونم تولدت مبارک. امروز خورشید درخشان‌تر است. و آسمان آبی‌تر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد