ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

دوست دارم آبجی ترنم⁦♥️⁩

دوست دارم آبجی ترنم⁦♥️⁩

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

کلیپ خیلی دوست دارم آبجی جونم خواهری جونم - کلیپیا


کلیپ خیلی دوست دارم آبجی جونم خواهری جونم احساسی ترین کلیپ اینستا, خواهری, دانلود کلیپ عاشقانه شاد, دانلود کلیپ عاشقانه شاد اپارات, دانلود کلیپ عاشقانه شاد اینستاگرام, دانلود کلیپ عاشقانه شاد برای وضعیت, دانلود کلیپ ...
.

جمله های برای ابجی من


آبجی دوســــــــــــــــــــــت دارمــــــــــــــــــــــــــ آبجی جونم هر کجا که هستی سالم و سلامت باشی + نوشته شده در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۱ ساعت 17:31 توسط خواهر وبرادر |
.

دوستت دارم اجی جون


تو را به خاطر دوست داشتن دوست دارم . تو را به جای همه کسانی که دوست نمی‌دارم دوست می‌دارم . بی تو جز گستره‌ یی بی‌کرانه نمی‌بینم میان گذشته و امروز. از جدار آیینه‌ی خویش گذشتن نتوانستم
.

عکس نوشته جدید تبریک تولد به خواهر | آبجی :: تیک سان


یه دوست دارم ولی از خواهر خودم بیشتر دوسش دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد