ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

32 ترفند جالب با کفش ها و جوراب در یک نگاه

32 ترفند جالب با کفش ها و جوراب در یک نگاه

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

32 ترفند جالب با کفش ها و جوراب در یک نگاه


در این ویدیو می توانید ترفند جالب با کفش ها و جوراب را در چند دقیقه ببینید.همه عاشق کفش هستند ، بعضی اوقات حتی بیشتر از لباس ، اما روشی که ما گاهی اوقات در آنها بودیم ، ممکن است باعث شود ظاهر آنها نسبت به گذشته ظریف تر به ...
.

ترفند های جالب و کاربردی برای اصلاح کفش ها | نشرین


در این ویدیو می توانید ترفند های جالب و کاربردی برای اصلاح کفش ها را در چند دقیقه ببینید.ما یک فیلم مفید و مملو از هک های زندگی اماده کرده ایم که به شما کمک می کند کفش های شما سال ها در خدمت شما باشد.
.

ترفند دخترانه جالب


30 ترفند جالب دخترانه برای کفش ها digikot. ... اموزش 32 ترفند دخترانه جالب با استفاده از وسایل ساده در منزل ... یک روش بسیار جالب و خلاقانه برای رنگ کردن پارچه های ساده ...
.

رفع بوی بد کفش با چند ترفند خانگی موثر


چیزهایی همچون باکتری، عرق و سایر مشکلات پا یا صدمات ممکن است باعث بد بو شدن کفش شود اما شما می‌توانید با یکسری ترفندهای خانگی نسبت به رفع بوی بد کفش اقدام کنید.
.

ترفند های جالب برای پوشیدن راحت تر کفش تنگ


یک جوراب ضخیم پایتان کنید و کفش مورد علاقه و تنگتان را بپوشید. سپس با یک سشوار کفش خود را گرم کنید. وقتی گرم شد راه بروید تا گرما سرد شود. این کار را در صورت نیاز تکرار کنید.
.

ترفند های ساخت کفش و نیم بوت برای باربی


در این ویدیو می توانید ترفند های ساخت کفش و نیم بوت برای باربی را در چند دقیقه ببینید.این ویدیو را از دست ندهید و کودکان را در خانه سرگرم کنید شما کدام یک از این ترفند ها را برای عروسک باربی خود درست کرده اید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد