ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

اتفاقی عجیب روی آنتن برنامه زنده!

اتفاقی عجیب روی آنتن برنامه زنده!

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون


اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون/ برخورد زننده مجری برنامه با فراستی/ فراستی: من با احترام به مخاطب شما، جمله ام را تمام میکنم و جلسه رو تمام میکنم
.

اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون


اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون | برخورد زننده مجری برنامه با فراستی نیک رو 1.2 هزار بازدید ۱۱ ماه پیش
.

فیلم | اتفاق عجیب برای مهمان برنامه روی آنتن زنده شبکه ۵ | آفتاب


فیلم | اتفاق عجیب برای مهمان برنامه روی آنتن زنده شبکه ۵ موبایل مهمان برنامه اختیاریه روی آنتن زنده تلویزیون زنگ می‌خورد و می‌گوید:«من کانال پنجم بزن نگام کن.»
.

اتفاقی عجیب روی آنتن زنده تلویزیون! /فیلم


اتفاقی عجیب روی آنتن زنده تلویزیون! /فیلم . زمین خوردن مهمان آشپزی برنامه به خانه برمی‌گردیم روی آنتن زنده شبکه پنج را می بینید.
.

ویدیو / اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون / برخورد زننده مجری ...


ویدیو / اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون / برخورد زننده مجری برنامه / فراستی در واکنش به برخورد مجری: من با احترام به مخاطب شما، جلسه را تمام می‌کنم
.

التماس مجری روی آنتن تلویزیون برای جذب فالوور اینستاگرام ...


تهیه‌کننده برنامه «دو نبش» که چند روزی است ویدئوی التماس مجری‌اش برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام، حاشیه‌ساز شده، می‌گوید با این اقدام تهدید فضای مجازی را تبدیل به فرصت کرده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد