ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

اولین ویدیو و توضیح در مورد کانالم

اولین ویدیو و توضیح در مورد کانالم

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

موزیک ویدیو (کله اژیری) با زیرنویس فارسی


من اغب خیلی زور میزنم که ویدیو های جدید رو نبینم چون اغلب نمیدونم ماجراش درباره چیه یا بازیه یا فیلم و .‌‌.. ، در مورد ویدیو تو هم زور زدم این کار رو کنم ولی آخرش نتونستم و (گفتم وللش :///) دیدمشو و ...
.

خبر مهم در مورد کانالم (لطفا کپی کنید )


خبر مهم در مورد کانالم (لطفا کپی کنید ) ... ویدیو بعدی لینک کانالم و کپی کار.s ... ( توضیح مهم مهم ...
.

خفن ترین ویدیو در کانالم


خفن ترین ویدیو در کانالم نظرات خودتون رو درباره ی این ویدیو در قسمت دیدگاه کانال بنویسید
.

توضیح مهمی در مورد انیمه هایی که ممکنه برای شما هم حذف شوند ...


توضیح مهمی در مورد انیمه هایی که ممکنه برای شما هم حذف شوند ! سلام دوستان گل خوبید ؟ قبل از هر چیزی بگم که دیگه از این به بعد انیمه ای بخواد تو کانالم حذف بشه کامل حذف میشه نه تک قسمته .
.

" GOT7 MV Comeback " 7for7 موزیک ویدیو جدید و معرکه you are ...


جکسون: یک شبه و توی زمان کوتاه موفق شدن هم یکجور پیروزیه اما من فکر میکنم قدم به قدم بالا رفتن و تا آخر ایستادگی کردن موفقیت بزرگیه.من باور دارم که ما بدون شک موفق میشیم" مارک : امیدوارم مردم ...
.

کسب درآمد از یوتیوب چگونه است و چگونه می توانیم از آن پول در ...


بارگذاری ویدیو در یوتیوب. حتی اگر اولین ویدیو های شما خوب از کار در نیامد، به سعی خود ادامه دهید و در هر مورد کار خود را بهتر از قبلی کنید؛ با تمرین و تکرار زیاد یاد می گیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد