ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ایجاد سایه در فتوشاپ

ایجاد سایه در فتوشاپ

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش تصویری ایجاد سایه در فتوشاپ ( مرحله به مرحله ...


ایجاد سایه در فتوشاپ یکی از ابتدایی‌ترین اصول کار با تصویر و خلق تصاویر جدید است. زیرا سایه‌ها عضو جدایی‌ناپذیر هر تصویر هستند .شما در دنیای واقعی همیشه سایه‌ها را در هر جا می‌بینید و نبودن آن‌ها برایتان مساوی با نبودن نور و یا نبودن ماده است.
.

ایجاد سایه در فتوشاپ ⭐| آموزش افزودن سایه به تصاویر در ...


ساده‌ترین روش برای ایجاد سایه در فتوشاپ انتخاب یک پس زمینه سفید است. برای این کار مراحل اساسی و مورد نیاز را باید به طور مکرر تمرین کنید. انتخاب پس زمینه‌های سفید، برای تصاویر محصول بسیار معمول و رایج است اما این تصاویر فاقد سایه هستند .در اینجا می‌بینید که چگونه می‌توانید ...
.

ایجاد سایه در عکس با فتوشاپ | ایجاد انواع سایه در فتوشاپ ...


اما گاها پیش می آید که چنین عملی روی متن انجام شود . البته این موضوع را در نظر داشته باشید که سایه زنی هایی که در این این ویدیو به شما آموزش داده می شود با تایپوگرافی در متن متفاوت بوده و ایجاد تایپوگرافی در آموزشی جداگانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت . ایجاد سایه زیر اجسام در ...
.

ایجاد سایه در فتوشاپ | 4فتوشاپ | آموزش ایجاد سایه روی زمین ...


آموزش ایجاد سایه در فتوشاپ با آموزشی دیگر در ارتباط با برنامه فتوشاپ در خدمت شما هستیم در آموزش رایگان فتوشاپ از سایت گرافیک 4فتوشاپ به بررسی فیلم آموزشی فارسی ایجاد سایه انسان در فتوشاپ می پردازیم.
.

آموزش ایجاد سایه با فوتوشاپ


برای ایجاد سایه در متن : کلید t در کیبورد را فشار دهید ، متن مورد نظر خود را تایپ کنید و طبق مطالب بالا ، سایه را ایجاد کنید.
.

آموزش تصویری 5 روش ایجاد سایه در فتوشاپ : اجسام ، انسان و ...


در قدم اول ایجاد سایه اجسام در فتوشاپ باید عکس شی مورد نظر که می خواهید سایه برای آن ایجاد کنید را از پس زمینه جدا کنید و آن را در لایه جدا شده قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد