ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود

شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود ...


شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود.من یمنی هستم با هر کس که با من صلح کند صلح کنم و ...
.

فیلم/ رجز شجاعانه اسیر یمنی مقابل مزدوران آل‌سعود - مشرق نیوز


در این ویدئو شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود را مشاهده می کنید.
.

فیلم/ رجز شجاعانه اسیر یمنی مقابل مزدوران آل‌سعود - مشرق


در این ویدئو شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل سعود را مشاهده می کنید
.

تماشای ویدئو رجزخوانی شجاعانه اسیر یمنی مقابل مزدوران آل‌سعود ...


به گزارش مشرق، در این ویدئو شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود را مشاهده می کنید.-سرباز سعودی: اگر صحبت کنی تو را میکُشم! +مجاهد یمنی: زود باش و شلیک کن و جانم را که امانت خداوند است، بِستان !
.

میکس ال او ال من برای مسابقه اجی دینا


های گایز لاو ها.اینم میکس ال او الم برای مسابقه اجی دینا.
.

گزارش‌ها نشان‌دهنده بهبود شاخص‌ها و عملکرد بانک صادرات ایران ...


شجاعت بی نظیر رزمنده یمنی اسیر در برابر مزدوران ارتش سعودی عزاداری امسال در تاریخ کشور ماندگار شد/ امارات به دنیای اسلام خیانت کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد