ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

من از اربعین جا موندم - با نوای حاج محمود کریمی

من از اربعین جا موندم - با نوای حاج محمود کریمی

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

من از اربعین جا موندم - با نوای حاج محمود کریمی


من از اربعین جا موندم - با نوای حاج محمود کریمی 1,207 تلویزیون اینترنتی رضوی tv حرم مطهر امام رضا 4.5 هزار دنبال‌ کننده
.

من از اربعین جاموندم محمود کریمی


دانلود مداحی من از اربعین جا موندم با نوای حاج محمود کریمی گنجینه صوتی تبیان، بانکی صوتی از موسیقی، نغمه، کتاب صوتی و کلیپ های شنیدنی، تقدیم به خانواده بزرگ تبیان.
.

من از اربعین جا موندم - با نوای حاج محمود کریمی - فیدیا


من از اربعین جاموندم با جامونده ها وا موندم - مثل ماهی لب تشنه دور از دریا موندم - خوش به حال اون که تو این راه از نفس افتاده - بد به حال من که
.

دانلود نوحه من از اربعین جا موندم از حاج محمود کریمی +متن | دلگرم


حاج محمود کریمی یکی از مداحان خوب اهل بیت است، وی مداحی زیبای برای جاماندگان کربلا به نام من از اربعین جا موندم مداحی کرده است، این مداحی به همراه متن را برای شما جاماندگان کربلا جا موندم اربعین آماده کرده ایم
.

نامهنگ « من از اربعین جا موندم » با نوای حاج محمود کریمی ...


من از اربعین جاموندم با جامونده ها وا موندم - مثل ماهی لب تشنه دور از دریا موندم - خوش به حال اون که تو این راه از نفس افتاده - بد به حال من که مثل مرغ تو قفس افتاده - خوش به حال اون که تو آهش همنوای با زینب شد
.

کلیپ من از اربعین جا موندم حاج محمود کریمی - دلگرم ویدیو


کلیپ من از اربعین جا موندم با نوای حاج محمود کریمی من از اربعین جاموندم با جامونده ها وا موندم ... مثل ماهی لب تشنه دور از دریا موندم ... خوش به حال اون که تو این راه از نفس افتاده ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد