ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

مکان دوتاxpکنار هم و حل یه ارور تو فورتنایت(^_*)

مکان دوتاxpکنار هم و حل یه ارور تو فورتنایت(^_*)

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

رفع مشکل لگ در فورتنایت با چند راه حل


راه حل چهارم: تنظیمات بازی را بررسی کنید. اگر با مشکل لگ در بازی فورتنایت مواجه هستید ( افت fps یا کندی اینترنت) ممکن است این موضوع به خاطر تنظیمات نادرست بازی باشد.
.

حل ارور AS_1014 در Epic Game Lancher فورتنایت


مکان XP Coins های هفته چهارم فصل چهارم از چپتر 2 بازی فورتنایت - پلی مگ پلی مگ: تازه های سینما و بازی 978 بازدید 1 روز پیش
.

ارور بازی فورتنایت Application Hang Detected - SapaGap


سلام این ارور وقتی تو منوی بازی هستم یا خوده بازی بعد از چند دقیقه که اجراش میکنم صحفه فریز میشه و این ارور رو نشون میده بقیه ی بازی ها هم وقتی به سیستم فشار میاد هنگ میکنن و ویندوز شروع میکنه به ریستارت کردن مشخصات ...
.

انتقال بازی فورتنایت از یک درایو به درایو دیگر


من وقتی میخوام بازی رو نصب کنم چون همه ی درایو هامو حذف کردم و به درایو c اضافه کردم و قبلا اپیک گیمز رو رو درایو e نصب کرده بووم ارور مکان میده و نمیزاره تو درایو c نصب کنم باید چیکار کنم؟
.

حل مشکل افت fps در فورتنایت یا به اصطلاح دراپ فریم - مستر ...


شما هم وقتی فورنایت بازی میکنین فریم دراپ میخورین و اف پی اس بازیتون پایین میاد؟با مستر گیمرز مرجع بازی ها و حل مشکل افت fps در فورتنایت همراه باشید.
.

کرک اکانت فورتنایت - DIGI MEG دیجی مگ


بازی آنلاین و پر طرفداری فورتنایت هم مانند بقیه بازی های آنلاین اکانت دار قابل کرک و هک شدن است و باید با فعالسازی گزینه های امنیتی در تنظیمات اکانت بازی فورتنایت از این اتفاق جلوگیری کرد امروز آموزش کرک اکانت فورتنایت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد