ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

آموزش خیاطی به روش مولر 27 - برش پرنسسی (2)

آموزش خیاطی به روش مولر 27 - برش پرنسسی (2)

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش خیاطی به روش مولر 27 - برش پرنسسی (1)


️️یادتون نره که کانال رو فالو کنین! در این جلسه از آموزش خیاطی با میم مزون، براتون آموزش برش پرنسسی (1) رو گفتیم، آموزش این الگو دو بخشیه و یک بخش دیگه هم داره که براتون آپلود می‌کنیم به زودی!
.

آموزش گام به گام متد مولر | الگو


توضیحاتون عالی و قابل فهم بود من در حال گذراندن خیاطی با متد مولر هستم چند تا اشکال داشتم به لطف شما حل شد فقط یه سوال کوچیک دارم برای برش از سرشانه هم الگوی جلو و هم پشت برش دار میشه یا فقط روی الگوی جلو طراحی میشه و اینکه ...
.

آموزش کامل متد مولر در خیاطی | HonarBazaar


آموزش اول از سری آموزش های دوره نازکدوزی با متد مولر. در طول سالهای زیادی که از عمر هنر خیاطی می گذرد، متدها و روش های بسیاری برای رسم الگو ابداع شده است که در اندازه گیری های اولیه، قواعد و فرمول ها باهم متفاوتند.
.

آپارات | آموزش خیاطی با میم مزون


در این سری آموزشی، به آموزش کامل خیاطی به روش مولر و الگو سازی می‌پردازیم. جلسه اول: کلیات اندازه گیری با لایک کردن به ما انرژی بدین تا بتونیم ویدیوهای بیشتر براتون آماده کنیم.
.

آموزش خیاطی به روش مولر ( 2 ) | روش انتقال پنس روی لباس


این آموزش سری دوم از مجموعه اموزش های خیاطی به روش مولر هست که براتون میزارم . در این آموزش خیاطی به روش مولر انتقال پنس ها می پردازیم .
.

آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر 2


و فرم اولیه حفظ شود. اشکال 23،24،25،26،27،28. مدل شماره 5. آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر 2 دامن 12 ترک فانتزی. بعد از رسم الگوی اولیه خط باسن را به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید قد دامن در وسط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد