ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

یکبار قرآن را بدون ایمان بخوانید

یکبار قرآن را بدون ایمان بخوانید

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آیا ایمان با اسلام تفاوت دارد؟ + صوت


به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، قرآن کریم مشتمل بر معانی دقیق، تعالیم و حکمت‌هایی والا درباره حقیقت خلقت و اسرار هستی است که عمده مردم در عصر رسالت از درک آن ناتوان بودند.
.

علم و طهارت؛ کلید شناخت و درک حقایق قرآن - خبرگزاری مهر ...


فهم حقایق باطنی قرآن بدون طهارت نفس و رذایل و آلودگی‏های نفسانی امکان‏پذیر نیست؛ لیکن راه تحصیل طهارت - که علت وصول به حقایق قرآنی است - برای همه باز است.
.

ایمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


ایمان مسیحی ایمان به یک «راز» است. در مسیحیت، هم وحی یک حقیقت مافوق طبیعی است و هم ایمان؛ و این دو حقیقت مافوق طبیعی، قلمرو آشکار شدن رازگونهٔ خداوند برای انسان از طریق عیسی مسیح است.
.

آیا مى شود معناى قرآن را به جاى خود قرآن خواند؟


خواندن متن عربى قرآن، ثواب ویژه دارد و خواندن ترجمه قرآن، جاى آن را نمى گیرد . ماه رمضان ماه امت خدا و بهترین فرصت بازگشت و خدا می باشد انسان برای رفتن، نیاز به یک راهنمای عالم و آگاه به راه دارد که قرآن بهترین برنامه برای ...
.

بهترین آیات قرآن برای آرامش در زندگی


قرآن سر تا سر دارای اعجاز در زندگی مادی و معنوی می باشد که اگر ما با معرفت تلاوت کنیم حتما اثرات آن را خواهیم دید و بدون تردید در زندگی روی آرامش را می بینیم.
.

برای استجابت دعا چه سوره ای بخوانیم


امتیاز شما [کل: 1 میانگین: 2]برای استجابت دعا چه سوره ای بخوانیم مذهبی و دعا:دعا کردن در احادیث معصومین علیهم السلام هم بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. در این احادیث که تفسیر قرآن و بیان آن هستند، به طور مفصل‌تری به اصل ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد