ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

تبدیل الگو بالاتنه به لباس - آموزش خیاطی

تبدیل الگو بالاتنه به لباس - آموزش خیاطی

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

تبدیل الگو بالاتنه به لباس - آموزش خیاطی


تبدیل الگو بالاتنه به لباس - آموزش خیاطی 4 بازدید آموزشی 2021-02-16T11:28:36-08:00 سلام دوستان خوبم ، در این ویدیو تبدیل الگو بالاتنه به لباس رو خیلی ساده در عین حال حرفه ای آموزش دادم.
.

اصول تبدیل الگوی اولیه به لباس - کتاب آموزش خیاطی


اصول تبدیل الگوی اولیه به لباس - کتاب آموزش خیاطی یک الگوی بالاتنه کنترل شده درست می کنیم ، چون الگوی به دست آمده اندازه بدن می باشد ، آن را برای لباس آماده می کنیم .
.

آموزش دوخت مانتو با الگوی بالاتنه


مجله خیاطی سیماکده بررسی و خرید کالاهای مربوط به کودک و مادر و نوزاد ، آموزش دوخت لباس و ارائه الگوی خیاطی چاپ شده و دوره های آموزش خیاطی و ارائه مطالب آموزشی رایگان در حوزه خیاطی و دوخت لباس، آموزش های تصویری خیاطی- ما ...
.

اندازه گیری بالاتنه برای رسم الگو - آموزش خیاطی - قسمت اول


آموزش کامل اندازه گیری بالاتنه برای رسم الگو خیاطیمناسب برای علاقمندان به خیاطی، به ویژه افراد مبتدی.در این آموزش، اندازه گیری الگو بالاتنه را یاد می‌گیرید که می‌توانید با استفاده از این آموزش مانتو، مانتو کیمونو و ...
.

الگو :: آموزش خیاطی مبتدی ( برو به)


تولید الگو یکی از مهم ترین مراحل در دوخت لباس است به دلیل این که الگوی خیاطی خوب می تواند لباسی خوبی به همراه داشته باشد و اگر الگوی خیاطی به خوبی برش داده نشده باشد نتیجه باکیفیتی نخواهد داشت.
.

اندازه گیری بدن برای رسم الگو بالاتنه خیاطی


برای رسم یک الگوی دقیق و دوخت یک لباس با کمترین پرو، لازم است یک اندازه گیری دقیق انجام دهیم.نکته مهم اینست که هیچ وقت به اندازه گیریهای قبلی اکتفا نکنیم و همیشه قبل از دوخت یک لباس جدید، دوباره اندازه گیری نماییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد