ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

Become A Legend 2021 با مهدی طارمی - قسمت 1 (مقدمات جذاب با مهدی)

Become A Legend 2021 با مهدی طارمی - قسمت 1 (مقدمات جذاب با مهدی)

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

مهدی طارمی روی جلد روزنامه پرتغالی - مهر


مهدی طارمی مهاجم ایرانی این فصل به تیم ریوآوه پرتغال پیوست و با عملکرد خوبش در لیگ پرتغال چشم دیگر باشگاه های پرتغالی و حتی سایر کشورها را هم گرفته است در حالی که از پورتو پرتغال و کریستال پالاس انگلیس به عنوان باشگاه ...
.

I am Legend 2 - Aparat


I Am Legend 2 | تریلر فیلم من افسانه هستم,تریلر فیلم سینمایی I AM LEGEND 2 2021 من افسانه هستم 2,فیلم ترسناک I am Legend 2,تریلر فیلم I Am Legend 2 - 2021,من افسانه ام 2 – I Am Legend 2 2020,تریلر فیلم اکشن , ترسناک I AM LEGEND 2 2021
.

فیلم/ گل سوم ایران به سوریه با قیچی برگردان مهدی طارمی - مشرق


تقابل جذاب مهدی طارمی با کریستیانو رونالدو؛ پرده دوم! در ادامه دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال چهارشنبه شب بین دو تیم پورتو و براگا برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
.

انیمیشن قهرمانان؛ قسمت ششم - همه برای مودریچ! [همراه با ...


طرفداری- انیمیشن کمدی قهرمانان، یکی از محصولات Bleacher report است که می توانید با زیرنویس فارسی از وبسایت طرفداری دنبال کنید. هر قسمت از این مجموعه با این جملات آغاز می شود: "چی میشد اگه 800 تا از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا و ...
.

سریال تایلندی جذاب مکار(roy leh)قسمت12و زیرنویس فارسی12در ...


سلام عزیز دلم ،خدا رو شکر اومدی دلم برات تنگ شده بود ،خوش گذشت عزیزم؟ انشاءالله همیشه به گشت و شادی با دل خوش و تن سالم ،کانال سارا تو نظرات ویدیوی نازنین دوست عزیز اظهار تمایل برای ترجمه کرده ،گفتم این سریال ترجمه قسمت ...
.

طارمی بهترین بازیکن لیگ پرتغال تا هفته چهارم+عکس - وانا


مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه پرتغال با درخشش به همراه تیمش در لیگ پرتغال تا هفته چهارم لیگ پرتغال به عنوان بهترین بازیکن فصل 2019-2020 شناخته شده است سایت «هواسکورد» به بازیکنان لیگ پرتغال تا پایان ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد