ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

فتوشاپ عکس یه کانال عالی فالو =فالو

فتوشاپ عکس یه کانال عالی فالو =فالو

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

آشنایی با کانال‌ها و رنگ‌ها در فتوشاپ - روکسو


من شخصا وقتی یک عکس را در فتوشاپ باز می کنم و می خواهم ان را ویرایش کنم، اولین کارم این است که به کانال ها سر بزنم. کانال ها به سرعت اطلاعات دقیقی را برای ویرایش یک عکس در اختیار ما می گذارند.
.

آرت آموز | آموزش فتوشاپ on Instagram: “لطفا پیج را فالو کنید ...


2,460 Likes, 178 Comments - آرت آموز | آموزش فتوشاپ (@artamooz) on Instagram: “لطفا پیج را فالو کنید @artamooz @artamooz . لطفاً اول پست رو لایک کنید و برامون کامنت بذارید که چند…”
.

آموزش ساخت عکس شاخص و کاور ویدیو با فتوشاپ ( کاور ویدیو های ...


سلام دوستای عزیز و خوبم . توی ویدیو بالا نحوه ساخت کاور هایی که من برای ویدیوهام استفاده میکنم رو بهتون آموزش دادم که میتونید ببینید اگه سوال یا مشکلی بود توی نظرات بپرسید راهنمایی میکنم.-----توی شبکه های اجتماعی مختلف ...
.

دور بری (جداکردن) یک گل توسط کانالها در فتوشاپ


من یه یه سوال در رابطه با فتوشاپ دارم و اون این که آیا میشه مثلن رنگ چشم یا پوست رو از یه عکس به عکس های دیگه هم اعمال کرد؟ در صورتی که این امکان در فتوشاپ وجود داره لطفن کمی درموردش توضیح بدین.
.

آرت آموز | آموزش فتوشاپ on Instagram: “.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد