ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

بررسی اشتباهات در انیمیشن ها!

بررسی اشتباهات در انیمیشن ها!

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

۱۱ اشتباه واضح در انیمیشن های مشهور که کمتر کسی به آن ها توجه ...


صنعت فیلم و سینما، سال های سال است که جای خود را در میان قشرهای مختلف باز کرده و توانسته به محبوبیت زیادی دست یابد. در این میان، انیمیشن ها و کارتون ها با توجه به فضای فانتزی و خیالی که دارند، بیشتر مورد توجه کودکان و به ...
.

نقد و بررسی انیمیشن جنگ ستارگان لگو: ماجراهای فیری میکرها - کدومو


با این سؤال درباره‌ی اشتباهات روآن، با کودک خود صحبت کنید. از کودک خود بپرسید چرا کردی در برخی موارد دروغ می‌گفت؟ در ارتباط با فضای تخیلی و غیرواقعی انیمیشن، با کودک خود گفت‌وگو کنید.
.

بررسی اصطلاحات و عبارات انیمیشن Minions | دیالوگ‌های جذاب


من ساعت‌ها با ملکه انگلیس‌شدن فاصله دارم! I am hours away from becoming the Queen of England! تو یک قهرمان والا مقام هستی. You are a hero of the highest order. مینیون‌ها چاره‌ی دیگه‌ای نداشتن جز اینکه به راهشون ادامه بدن.
.

نقد و بررسی انیمیشن غارنشینان 2 - کدومو


تماشای هیولای بزرگ داستان در پایان انیمیشن چه احساسی در تو ایجاد کرد؟ (درصورت ترس کودکان از این بخش بهتر است احساسات آن‌ها را کاملا بشنوید و به او نشان دهید که درکش می‌کنید.
.

بررسی تئوری های Attack On Titan که می‌توانند مسیر داستان را ...


در طول انیمه و مانگا می‌توان اشارات مکرری به اساطیر نورس (norse) را یافت و برای معانی مختلف، آن‌ها را موشکافی کرد. معروف‌ترین آن‌ها Ymir در اساطیر نورس، پدر همه‌ی غول‌های نژاد یخ (Frost Giants) است.
.

نقد و بررسی انیمیشن باب اسفنجی


باب اسفنجی یکی از شیطانی ترین کارتون هاست در بعضی از این قسمت ها نماد شیطانی به نمایش گذاشته می شود ولی متاسفانه چه کنیم کودکان ما این حرف ها را که درک نمی کنند و به ان عادت کردند.این کارتون در اصل برای کودکان زیر12سال ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد