ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

کیفیت اسلایم جدیدی که درست کردم..عالیه....

کیفیت اسلایم جدیدی که درست کردم..عالیه....

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

اسکویشی های جدیدی که درست کردم


اسکویشی های جدیدی که درست کردم 522 سحر اسلایم با آموزش زبان،سرگرمی و....(^_^) 197 دنبال‌ کننده
.

درست کردن اسلایم واقعی


سلام این ویدیو درست کردن اسلایمه اگه موبه مو انجام بشه درست میشه البته بگم که درست شدن هیچ اسلایمی حتمی نیست .. اما این خیلی خوبه دوستان بگم که اگه می خواین خشک نشه و بمونه کرمش بیشتر باشه نه خیلی زیاد و اینکه در یخچال ...
.

اسلایم ...


اسلایم جدیدی که خودم درست کردم... اگه دنبال کننده ها به 20 نفر برسن قول میدم اموزششو بزارم ببینید دوستان من خیلی واسه پیدا کردن این فیلم ها زحمت میکشم؛پس لطفا لایک و نظر فراموش نشه...
.

چگونه اسلایم درست کنیم ؛ ۴ دستور ساده برای ساخت انواع اسلایم ...


اما آیا می دانستید که می توانید اسلایم خودتان را با مواد و لوازم ساده ای درست کنید؟ در ادامه طرز تهیه اسلایم خانگی را با ۴ دستور ساده به شما آموزش خواهیم داد. ۱- طرز تهیه اسلایم ساده
.

آموزش ساخت اسلایم ترد و دونه برفی | سرسره


در این مطلب می خواهیم آموزش ساخت یک مدل اسلایم که ترد است را به شما یاد دهیم. درست کردن این اسلایم خیلی راحته و وقت زیادی از شما نمی گیرد.
.

چگونه اسلایم درست کنیم؟ | اینفو


خمیر اسلایم که به خمیرجادویی معروف است، یک وسیله بازی برای کودکان می باشد که می توانند با آن به راحتی اشکال و اجسام را درست کنند بدون اینکه کثیف کاری و ریخت و پاش داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد