ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ادیت کوتاه از رومینا علوند(ساخت خودم)

ادیت کوتاه از رومینا علوند(ساخت خودم)

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

دراور باربی من ساخت خودم


دراور باربی من ساخت خودم امیدوارم خوشتون بیاد دارم میگم اونایی که دنبالم میکنند خیلی سود ...
.

آپارات | میکس طاها پاک شد دوبارهiamhsa_editor


ادیت کوتاه از ممد متین(ساخت خودم) 806 ... ادیت فان نگین رومینا(ساخت خودم) 703 ...
.

speed edit - Aparat


speed edit ://:gacha club ://:3:41,Jimin - SAFARI [ Speed Edit]_ bts,speed edit_ادیت مخصوص ولینتاین ԅ(¯ㅂ¯ԅ),کپ speed paint and edit gacha gift for spideh and nazanintala,speed edit,speed edit تقدیم به اجی توکا XD
.

میم های خنده دار برای ساختن ویدیو (!!WHAT!!)


رومینا بعد از جدایی از خسرو تبدیل به یک دختر ایده آل شده و حالا محبوب ترین شخصیت مرکز تناسب طلاییست. این ماجرا آنقدر خسرو را آزار می دهد که بالاخره از بردیا اجازه اخراج کردن رومینا را می گیرد.
.

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 ؛ بهترین برنامه ویرایش ...


Lightworks یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم 2020 است که از آن در ساخت فیلم‌های هالیوودی جزیره شاتر، پالپ فیکشن، ۲۸ روز بعد،‌ گرگ وال استریت و ماموریت غیر ممکن استفاده شده است.
.

آپارات | Nika_Ovin۱kلایو لئو با حسین جوکر


ادیت کوتاه از امیروز (ساخت خودم) 7 ... ادیت خودم تورو قران گزارش ندح کپ مهم ... خخخ رومینا فرزاد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد