در این مقاله سعی شده است به بررسی نظریه هوش چندگانه به عنوان یک رویکرد جدید در یادگیری پرداخته شود. در این راستا سه سوال اساسی مطرح گردید: 1) روند شکل گیری نظریه هوش چندگانه چگونه است 2)انواع هوش ... .
استفاده از هوش های چندگانه و توجه به توانایی های فردی، توانمندی معلمان را در طراحی آموزشی و ارائه ی درس بیشتر می کند، میزان یادگیری و اشتیاق دانش آموزان را افزایش می دهد و موجب ... .
در زمان بعدی و وقتی در کلاس شاهد دانش آموزانی هستید که به بالا می پرند، روی تخته، نقاشی های با احساسی می کشند، با هیجان آواز می خوانند، و یا بطور فوق العاده ای می نویسند، شاهد مصداق های بیرونی هوش های چندگانه هستید. .
پایان نامه مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر هوشهای چندگانه و روش متداول بر یادگیری درس علوم دانشآموزان دختر 8-7 ساله مدارس ابتدایی شیراز درسال تحصیلی 93-1392 پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (m.a.) گرایش: آموزش و پرورش ... .
هدف مدرسه در نظریه هوش های چندگانه گاردنر. از نظر نظریه هوش های چندگانه گاردنر (۱۹۹۳)، هدف آموزش و پرورش ، توسعه هوش های کودکان و کمک به آنها در رسیدن به اهدافی است که مناسب طیف خاصی هوشی آنهاست. .
تئوری هوش های چندگانه خیلی جذاب و انگیزشی می باشد زیرا افق گسترده تری از ابزارهای تدریس نسبت به ابزارهای تدریس و یادگیری روش های مرسوم زبانی و منطقی که در اکثر مدارس استفاده می شود (مثل ...