ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

بازی که من در تابستان بازی می کنم

بازی که من در تابستان بازی می کنم

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

بازی‌سازان ایرانی در راه خارج و تابستان چه بازی کنیم (پادکست ...


این هفته درباره‌ی نظام رده بندی سنی بازی‌ها در ایران صحبت می‌کنیم و همچنین طبق درخواست شما، لیستی بزرگ از بازی‌هایی که می‌توانید در تابستان ۹۸ بازی کنید را مقابلتان می‌گذاریم.
.

۱۰ بازی داستان‌محوری که یک روزه می‌توانید تمامشان کنید


دیگر چیزی به رسیدن سال ۱۴۰۰ باقی نمانده و تعطیلات عید نوروز می‌تواند بهترین فرصت برای تجربه بازی‌های داستان محور باشد. اما می‌خواستم بازی‌هایی را به شما معرفی کنم که بتوانید از تعطیلات عیدتان به بهترین شکل ممکن بهره ...
.

خدایان چهارگانه: گیمرهای درجه یکی که با دهانشان بازی می‌کنند ...


خدایان چهارگانه: گیمرهای درجه یکی که با دهانشان بازی می‌کنند. انت ادین. بی‌‌بی‌سی. ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸ فوریه ...
.

زیباترین بازی‌ها را در آسیا به نمایش گذاشتیم / غبطه می‌خوریم ...


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که تقریبا پس از ۲۰ ماه که من در فولاد حضور دارم شاید بازیکنان مان زیباترین بازی‌ها را در آسیا به نمایش گذاشتند که می‌توانست با تمرکز بالاتر به نتایج بهتری هم منجر شود، گفت ...
.

بهترین بازی نوروز 1400 من - ویرگول


بهترین بازی نوروز 1400 من. فرارسیدن بهار، فرصت مناسبی فراهم می‌کند برای نو شدن و البته خودشناسی. هرکس با توجه به شخصیت خود، راه متفاوتی برای رسیدن به این امر پیش می‌گیرد. راه من، بازی کردن است ...
.

بازی‌های جذاب تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در گرمای تابستان ...


بازی‌های جذاب تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در گرمای تابستان - چیزی به پایان فصل تابستان نمانده است. اما هنوز گرمای هوا حس می‌شود؛ گرمای سوزانی که می‌تواند حوصلۀ شما را سر ببرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد