ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

در دولت من بنزین ارزان می‌ماند

در دولت من بنزین ارزان می‌ماند

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

در دولت من بنزین ارزان می‌ماند - YouTube


️«حسن سبحانی» شاید جزو معدود اساتید اقتصادی باشد که در این انتخابات کاندید شده است. او که سال‌هاست در ...
.

در دولت من بنزین ارزان می‌ماند


در دولت من بنزین ارزان می‌ماند 11 تلویزیون اینترنتی اکوایران - Ecoiran TV 1.3 هزار دنبال‌ کننده
.

قیمت بنزین در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


در فصل آخر ۲۰۱۹ ایران پس از ونزوئلا ارزان‌ترین بنزین در جهان را داشته است. به گفته‌ی وزیر نفت دولت دوازدهم قیمت تمام‌شده‌ی هر لیتر بنزین برای دولت ایران ۲۰۰۰ تومان است.
.

نفت تا ٢٠١٨ ارزان می‌ماند | نفت ما


مدیریت فرسوده و فرتوت، به توسعه صنعت نفت آسیب زده است/ با افرادی که روزی هفت بار فشار خون پیدا می کنند نفت توسعه پیدا نمی کند/ اقتصاد لرزانی در نفت برای مردم درست کردیم/ کشور را خام فروشی نفت از بین برده است/ عامل زباله ...
.

ارزان‌فروشی بنزین/ بنزین ۳هزار تومانی، ۵۰۰ تومان فروخته شد ...


به گزارش تجارت‌نیوز، بنزین ۳هزار تومانی ۵۰۰ تومان فروخته شد!‌به گزارش خبرداغ به نقل از تابناک: بنابرمستندات ارسالی به دفتر “نفتی‌ها”، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در خرداد ماه سال گذشته اقدام به فروش و ...
.

روحانی گفت تا روز آخر در دولت می‌ماند - BBC News فارسی


روحانی گفت تا روز آخر در دولت می‌ماند. حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد