ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ترفند هایی که توی ماینکرافت خیلی بدرد میخورند

ترفند هایی که توی ماینکرافت خیلی بدرد میخورند

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

ترفند هایی که توی ماینکرافت خیلی بدرد میخورند


سلام دوستان حالتون چطوره یه ویدیو آوردم براتون راجع ترفند هایی که توی ماینکرافت اگه بدونید خیلی بدرد می خورن کپی شده از سایت:ویجیاتواگه از ویدیو خوشتون اومد ویدیو رو حتما لایک کنید و کامنت بزارید و دنبال کنید @mario_gamer ...
.

ترفند بایگانی | مَد کرافت - MadCraft


سلام به تمامی دوستان ماین باز امروز بالاخره تصمیم گرفتم تا مطالب و ترفند هایی رو که تو این 3 سال … راه مخفی (با کامند بلاک)
.

آموزش ماینکرافت:آموزش ساخت ٣ چیز واقعا جالب در ماینکرافت


اینا چیز هایی هستند که خودت در آوردی و به درد نمی خوره و جا زیاد میگیره بابت حرف بدم هم ببخشید satchernet بدرد نمیخورن ولی قشنگن،مثلا ممکنه بخوای یه جای برفی قشنگ بسازی که میتونی توش سورتمه ...
.

آموزش ماین کردن در ماین کرافت PE PC (کامل) | مَد کرافت - MadCraft


سلام من atmirzaee هستم و با آموزش ماین زدن اومدم خدمتتون خوب ساده ترین وسیله یه ماین زدن کلنگ هستش کخ میرید زیر زمین و با اون سنگ اهن طلا و….. میکنید ⊗توصیه میکنم چیز های با ارزشو با چیز های بی ارزش نکنید و بلعکس⊗ من خودم شخصا ...
.

بهترین راه پنهان کردن چست و وسایل مهم در سرور | مَد کرافت ...


سلام به تمامی دوستان ماین باز امروز بالاخره تصمیم گرفتم تا مطالب و ترفند هایی رو که تو این 3 سال یاد گرفتم به اشتراک بزارم تا افراد تازه وارد یا پرو بتونن به معلوماتشون اضافه کنن. پس بریم سر اصل مطلب شمایی که سرور بازی ...
.

چگونه در فری فایر حرفه ای شویم,چگونه در فری فایر حیوان بگیریم


الان خیلی خوبه من که تست کردم دیگه رم ثابت میموند (این روش رو جدید گذاشتم) خوبه الان باید حداقل 400-300 مگ رم براتون آزاد بشه(یا حداقل برای من) البته ممکنه نسبت به کار هایی که کردید کمتر یا بیشتر باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد