ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

آموزش دوبله کرد انیمیشن

آموزش دوبله کرد انیمیشن

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش جامع و کاربردی PLC-S7-300 - با دوبله فارسی و انیمیشن ...


این مجموعه آموزشی شامل ۷ ساعت آموزش با دوبله فارسی و انیمیشن های جذاب است؛ که به صورت full hd در ۵۵ قسمت تهیه شده است؛ و شما پس از تماشای این مجموعه قادر خواهید بود به عنوان یک متخصص اتوماسیون صنعتی وارد بازار کار شوید.
.

انیمیشن آموزش آشپزی با هوپلا


این مجموعه آشپزی از زیرمجموعه های 'کودکان هوپلا HooplaKidz' است که در سال 2010 کار خود را در وب سایت یوتیوب آغاز کرد و انیمیشن ها و ویدیوهای آموزشی در زمینه های مختلف برای کودکان ساخته و منتشر می کنند.
.

انیمیشن رایا و آخرین اژدها(دوبله فارسی)


انیمیشن رایا و آخرین اژدها (دوبله فارسی) 4,012. گروه دوبلاژ ☆یــــگــــانــــه☆ 1.7 هزار دنبال‌ کننده. 4,012 بازدید. دانلود ویدیو. با کیفیت 144p. با کیفیت 240p. با کیفیت 360p. با کیفیت 480p.
.

آموزش اضافه کردن دوبله و زیرنویس به فیلم، با نرم افزار MKVToolNix


آموزش اضافه کردن دوبله و زیرنویس به فیلم، با نرم افزار MKVToolNix . فیلم های سینمایی اغلب به زبان انگلیسی ساخته میشوند و بیشتر علاقمندان به این فیلم ها، از زیرنویس استفاده میکنند.
.

پکیج آموزش حرفه‌ای انیمیشن سازی | گروه آموزشی بلدشو


11 ساعت آموزش کاربردی انیمیشن سازی با تدریس انیماتورهای والت دیزنی، پیکسار، ایلومینیشن، برادران وارنر این بار با ترجمه و دوبله فارسی
.

کارتون و انیمیشن - نماشا


انیمیشن‌ سریالی پت و مت (قسمت 31 تا 40) Pat & Mat. کانال کارتون لند crtoonland@. بعدا می‌بینم. افزودن به لیست پخش. اشتراک‌گذاری. کانال کارتون لند crtoonland@ ۱,۱۲۵ بازدید • ۲۸ روز پیش. بعدا می‌بینم. ۲۹:۰۵.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد