ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ولاگ/ تابستون با برنامه ریزی و انگیزه

ولاگ/ تابستون با برنامه ریزی و انگیزه

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

آموزش ولاگری | ولاگر شدن در اینستاگرام، یوتیوب در 2021 ...


با این حال، نرم افزار VideoPad می تواند آهنگ های مدنظر شما را به vlog هایتان اضافه کرده و به شما امکان ایجاد ولاگ های پیچیده و پرافکت را می دهد. ویژگی عالی دیگری که این نرم افزار ارائه می دهد، امکان ...
.

سخنرانی انگیزشی فوق العاده :: استراتژی مطالعه


مثلا تو برنامه بودجه بندی آزمون اختصاصی پیش تجربی ،واسه تابستون، من فقط این بودجه بندی رو بخونم ؟یا بودجه بندی سال سوم و دوم و اول رو هم با این تلقین کنم با هم بخونم؟ خوب گفتم ؟
.

ولاگ قرنطینه / روز به روز


سلام بچه ها خوبین؟؟ ^^خب خب تصمیم گرفتم برای این دو هفته ی قرنطینه یک ولاگ تهیه کنم :) یادتون نره بازنشر و دنبال کنید چون ویدیو های خیلی خوبی تو راههه ^^راستی اون دفتره از کانال hanna ایده گرفتم چون ویدیوم باحال میشد♡
.

چگونه به برنامه‌ریزی خودمان پایبند باشیم


با برنامه ریزی که بهتون دادیم، میتونین الگوبرداری کنید و برای خودتون هم برنامه بریزید. ضمنا همین مطلب هم که سوال ارسال کردید توضیحات بیشتری درباره روش برنامه ریزی داده شده.
.

ابزار برنامه هفتگی وبلاگ‌نویسی :: آسمانم


اما با برنامه‌ریزی یک بازه‌ی زمانی مشخص، این اطمینان رو به ذهنم میدم که به همه کارهام میرسم و می‌دونم دارم چیکار می‌کنم و کم پیش میاد که از کاری برنامه‌ریزی کردم عقب بیوفتم.
.

انگیزشی و نابــ :: ikonkuri.ir


۲. برنامه ریزی صحیح برای اوقات شبانه روزی. ۳. انتخاب دوستانی منظم و با انگیزه و اجتناب از ایجاد رابطه دوستی با افراد بی انگیزه و سردرگم . ۴.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد