ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

ارسال فیلم دیدچه

تمامی مطالب به صورت اتوماتیک از سایت اشتراک گذاری ویدیو دیدچه میباشد

شماهم رفتید خواستگاری ؟؟؟؟

شماهم رفتید خواستگاری ؟؟؟؟

ارسال شده از سایت اصلی فیلم


نتایجی از دیگر سایت ها:

شماهم رفتید خواستگاری


منبع کلیپ (شماهم رفتید خواستگاری ؟؟؟؟) : وبسایت آپارات -> کانال -> Fun.tanz.sargarm2 تمامی کلیپ ها به صورت امبد در سایت نمایش داده میشوند ، یعنی هر پخش کلیپ به آمار پخش کلیپ در آپارت شما اضافه میکند و برابر با پخش شدن کلیپ در سایت ...
.

بیاید از سوتی های خواستگاریتون یا اینکه رفتید خواستگاری ...


ماهم برا داداشم رفتیم خواستگاری بعد داداش دختره بهمون گفت بیاین دوتا خواهر دارم هرکدوم رو خواستید ماهم رفتیم منو ابجیمو مادرم دم در مادرشون و ی خانم خوشگل اومدن استقبال مامانمم فک کرد اون دخترشونه تندتند دم در میگفت ...
.

برای خانم ها مهمه که شوهرشون قبلا چند جا خواستگاری رفته باشه ...


اما شماهم نباید هیچچچچوقت بگید به خانومتون ... پس نیازی نیست بگید رفتید خواستگاری چند نفر یا ...
.

میخوام برم خواستگاری ولی یه مشکلی دارم | اندیشه برتر


میخوام برم خواستگاری ولی یه مشکلی دارم. من پسری هستم تقریبا 30 ساله با ظاهری خوب و خوشتیپ (خودشیفته نیستما، همه میگن خوشتیپم!). یک نقص فنی در پاهام دارم و کمی میلنگم. البته هیچ دردی ندارم و خودم ...
.

از خواستگاری رفتن کاملا نا امید شدم :: خانواده برتر


سلام ،25 سالمه پسر هستم راستشو بخواین از نظر دیگران چهره ی زشتی دارم خودم هیچ مشکلی با چهرم ندارم و بخاطر سلامتیم از خدا شاکرم از نظر اعتقادی نماز خون هستم و اهل رفتن به مسجد هم هستم ...
.

ازدواج آسان به سبک داداش رضا | داداش رضا


پس اگه رفتید خواستگاری و گفتن رسم اینه که همه چی با پسره بگو رسم و رسوم رو ولش کن.رسم و رسوم چیزی هستش که الان تو این مجلس توافق میکنیم. در ضمن ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد